لوگوي گردشگري ويتنام دردسر ساز شد

به گزارش ميراث آريا (Chtn)، کارشناسان و مديران سازمان‌هاي گردشگري ويتنام معتقدند: لوگوي جديد گردشگري ويتنام بيش از حد رنگي و مبهم بوده و ارتباط چنداني به ويژگي‌هاي گردشگري اين کشور ندارد.

منتقدان اعلام کردند: لوگو و شعار جديد هيچ کمکي به گردشگران براي پي بردن به زيبايي‌هايي صنعت گردشگري ويتنام نخواهند کرد. شعار پيشين « ويتنام ـ افسون پنهان» به «ويتنام ـ افسون نامتناهي» تغيير پيدا کرد اما لغت «افسون»‌ تکرار شده و يک زيبايي کلي به شعار داده است.

برخي ديگر استفاده از 5 رنگ در لوگوي مذکور را بيش از حد دانستند و 3 رنگ براي طراحي گلبرگ‌هاي گل سدر کافي است.

به گزارش ميراث آريا، کارشناسان نامفهوم بودن طراحي و شعار تعيين شده در لوگوي جديد را نقصي بزرگ عنوان کرد و معتقدند که گردشگران با ديدن اين تصوير هيچ‌گونه پيش فرضي از جاذبه‌هاي گردشگري ويتنام به دست نخواهند آورد.

سيل انتقاد به شعار جديد گردشگري ويتنام در حالي رخ داده که وزارت گردشگري اين کشور به منظور ترغيب بيشتر گردشگران دست به انتشار آن براي يک مدت 3 ساله زده بود.
109/

انتهای پیام/

کد خبر 1390112552